Predstavitev Programska oprema Storitve Podpora
 
   
Navodila Koristne informacije Popravki programske opreme

Podpora

Na tej strani so zbrane informacije in povezave za obstoječe uporabnike naših programskih modulov.

Na menuju Navodila se nahajajo navodila za posamezne programske module ter izvlečki iz navodil v zvezi s posameznimi pomembnejšimi podsklopi in funkcionalnostmi programskih modulov.

Na menuju Koristne informacije pa se nahajajo povezave do nekaterih spletnih strani s koristnimi informacijami ter dostop do arhiva novic, ki jih našim uporabnikom periodično pošiljamo po elektronski pošti..

Pogoji podpore

Navodila, nove verzije in ostale informacije, ki se nahajajo na portalu MojRačunovodja so za obstoječe uporabnike naših programskih modulov dosegljive brezplačno. Nove verzije programov si lahko brezplačno naložijo uporabniki, ki imajo sklenjene vzdrževalne pogodbe ali pa je njihov program še v garanciji.

Direktna podpora uporabnikom se izvaja preko telefona, elektronske pošte, oddaljene pomoči preko Interneta ali pa z obiski pri uporabnikih. Izvaja se v okviru delovnega časa od 9. ure dopoldan, pa do 15. ure popoldan vsak navadni delovni dan od ponedeljka do petka. Podpora med prazniki, vikendi in izven delovnega časa se izvaja samo po dogovoru ali v primeru nujnih primerov. Cena storitev se v teh primerih ustrezno poveča.

Za pomoč preko elektronske pošte prosimo uporabljajte naslov podpora@moj-racunovodja.com.

Za pomoč preko telefona pa telefonske številke, katere smo vam posredovali ob nakupu programa.

 

 

 

Kontakt

Virtcom d.o.o.
Zlato polje 7
4000 Kranj
Slovenija
Številka za DDV: SI97910287
Telefon: +386 40 272719
fax: +386 4 2367669

e-mail:
info@moj-racunovodja.com

e-Pomoč Ikona na namizju za e-pomoč